مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 14:022022-04-14اقتصادي

جمع آوری نذروات 4.5 میلیاردی در گیلان جهت بازسازی عتبات عالیات


رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات گیلان خاطرنشان کرد: مردم گیلان اوج ارادت خود نسبت به ساحت حضرات معصومین(ع) به ویژه سیدالشهداء(ع) را نشان دادند و سال گذشته شاهد جمع آوری چهار میلیارد و 450 میلیون تومانی نذر برای توسعه و بازسازی اعتاب مقدسه بودیم.

- ایسنا/گیلان رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات گیلان خاطرنشان کرد: مردم گیلان اوج ارادت خود نسبت به ساحت حضرات معصومین(ع) به ویژه سیدالشهداء(ع) را نشان دادند و سال گذشته شاهد جمع آوری چهار میلیارد و 450 میلیون تومانی نذر برای توسعه و بازسازی اعتاب مقدسه بودیم.

مجید دوهندو در جمع خبرنگاران، ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات را یادگار ارزشمند سردار سلیمانی دانست و اظهار کرد: ماموریت ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات ساخت، مرمت و بازسازی اعتاب مقدسه است.

وی ایجاد زیرساخت های رفاهی جهت حضور زائران در عتبات عالیات را از دیگر ماموریت های ستاد توسعه و بازسازی عتبات دانست و افزود: ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات مردم پایه بوده و براساس نذورات مردمی اداره می شود و هیچگونه تخصیص اعتبار دولتی ندارد.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گیلان نذر را رابطه بین انسان با خدا و اهل بیت(ع) دانست و تصریح کرد: انسانی که نذر می کند از خدا حاجتی دارد و به ائمه معصومین پناه می برد و لذا نذر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری نذروات 4.5 میلیاردی در گیلان جهت بازسازی عتبات عالیات

جمع آوری نذروات 4.5 میلیاردی در گیلان جهت بازسازی عتبات عالیات